loading...
ديس لاو سيتي
ÆÐMÏÑ بازدید : 628 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (2)

اینم یه سری آهنگ فقط به خاطر داآش Mahdi♥Lover

خدایی نظراتون و عضویت ها خیلی کمه انگیزه ای نمیمونه واسه اپ کردن این وبلاگ!عضویت رو بیخیال!حداقل کامنتا رو بیشتر کنید مام قول میدیم

از اولین سایتایی باشیم که دیس لاو های جدید رو میذاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahdi♥Lover در تاریخ 1393/04/18 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

داداش من نمیدونم وبلاگم ی جوری شده تورو لینک نمیکنه میرم میزنم تو لینک ها بعد میام وبمو نگاه میکنم اسمت نیست شرمنده ولی تلاشمو میکنم درستش کنم

این نظر توسط Mahdi♥Lover در تاریخ 1393/04/18 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

فداتشم داداش مرسی بابت آهنگ های جدید... تو با نظرات کار نداشته باش تو تعداد دانلود رو نگاه کن داداشم... بازم خیلی ممنون بابت آهنگ هات
من خودم همیشه بهت سر میزنم... من که لینکت کردم تو وبلاگم اگه توام دوست داشتی مارو با اسم عشق واقعی لینک کن
فدات بای
پاسخ : این آهنگا رو تو یه وب دیگه م هم میذارم ینی از دوجا دانلود میشن آهنگا برا همین زیاده تعداد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آهنگ با سبک Dance هم بذاریم!؟
    مهاجرت کنیم رو سرور خودمون و وبلاگ رو تبدیل به سایت کنیم!؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 177
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 44,451
  • بازدید کلی : 2,053,168
  • کدهای اختصاصی